Nowości:

Flagi eventowe

Promocja jest przynoszącą efekty odmianą zachęcenia nabywcy do zainteresowania produktem, usługą albo marką. rozgłaszanie i nakłanianie do zainteresowania na konkretny artykuł to reklama typu Flagi eventowe. Jest ona ukierunkowana jedynie na transakcje danej jednostki. Oznacza to, że wytwarzając, a potem wyświetlając spot reklamowy, można jedynie zachwalać, zachęcać i przedstawiać towar własnej marki, bez porównań z tym samym towarem innego producenta. tak wyglądająca forma prezentacji jest zakazana. nie można pokazywać marki konkurencyjnej w swojej reklamie, bez względu na to, czy mamy zamiar jedynie o niej nadmienić, czy także, co jest niedopuszczalne zniesławić rywalizującą na rynku jednostkę lub też jej wyrób. wolno jednak użyć stwierdzenia o bezkonkurencyjności swojego wyrobu porównaniu do innych, bez podania praktycznych konkurentów. wyjaśniając to,wolno o własnym wyrobie twierdzić czy pisać, że jest on idealny na rynku, że jest numerem jeden, iż tylko taki towar sprosta wymaganiom człowieka. nie wolno tu odbiegać odprawdziwości, lecz właśnie ta forma jest tolerowana.